CarSpace.BG

Зарежда се

Предлагам: Рециклиране на дизелови помпи и дюзи

видяна 7987 пъти, рейтинг 2, мнения 1

Публикувана на: 01.юни.2013

Публикувана от: dieselcenterвиж профила изпрати лично съобщение

Цена: 111.00 лв.

За автомобил: без значение

За контакт

Лице за контакт: Цветан Йорданов

Email: mail_dieselservice@abv.bg

Стационарен телефон: 0878767462

Мобилен телефон: 0888767462

Скайп: dieselcenter

Интернет страница: http://dieselcenter.ovo.bg/

 http://dieselcenter.ovo.bg/

 Диагностика и ремонт на "common rail" дизелови горивни системи. Тестване и ремонт на дизелови помпи и дюзи на марките Bosch, Denso, Delphi, Siemens. Оторизиран ремонт с гаранция 1г.


Ремонт на дизелови помпи и дюзи на селскостопанска техника.
Ремонт на дизелови помпи и дюзи на строителна техника.
Ремонт на дизелови помпи и дюзи на специализирана техника.
Ремонт, регулиране и програмиране на нагтови помпи с марката BOSCH,DENSO, DELPHI, SIEMENS(VDO).

дизелова помпа,нафтова помпа,теч на нафта,теч на гориво,реглаж на дизелова помпа,регулиране на дизелова помпа,уплътнения на нафтова помпа,семеринг на помпа,
умна дюза,подмяна на разпръсквачи,теч на дюза,lukas,delphi,denso,denso ac,cr,cri,crin,hp3

http://dieselcenter.ovo.bg/
Единствената фирма в България, специализирана в части за дизелови горивни системи

фирмата ни специализира в оригинални резервни части по дизеловата горивна система за всички марки леки, товарни и строителни машини.

Ние сме оторизиран дилър на BOSCH за дизелови горивни системи и официален дистрибутор на DENSO за дизел.

Поддържаме богати складови наличности от резервни части за дизел. Персоналът ни е високо-квалифициран в областта на резервните части за Common Rail помпи, ГНП, разпръсквачи, инжектори, помпа-дюзи и винаги може да даде адекватен отговор на вашите въпроси.

Добави коментар


very_good 01 юни 2013 08:58 / от dieselcenter

Принцип на действие на Common Rail системи BOSCH
Най-голямото предимство на Common Rail системата се състои в множеството възможности за адаптиране на цикъла на впръскване и на времето на впръскване.


Налягането на впръскване се генерира независимо от скоростта на въртене на мотора и на дебита на впръскване. Налягането е „на разположение” в рейла (акумулатор на гориво). Точката и дебита на впръскване се определят от управляващ блок и се осъществяват посредством инжектор управляван от електромагнитен клапан и прикрепен към всеки цилиндър на мотора.

Системата Common Rail на BOSCH се инсталира в голяма част от съвременните европейски, японски и корейски автомобили като AUDI A8, Q7, BMW 330d, 525d, 530d, 730d, 740d, X3, X5, X6, CHRYSLER Voyager, CITROEN C5, Evasion, Saxo, XM, Xantia, Xara, FIAT Brava, Bravo, Marea, Multipla, Palio, FORD Escort, Fiesta, Focus, HYUNDAY Santa Fe, Elantra, Trajet, KIA Sorento, MERCEDES A-, C-, E-, S-, ML-, G-, V-клас, OPEL Astra, Vectra, PEUGEOT 206, 306, 307, 406, 607, 806, RENAULT Laguna, Megane, Scenic, SUZUKI Grand Vitara, TOYOTA, VOLVO S60, S80, V70, XC70, XC90 и много други.

Common Rail на BOSCH се използва в множество лекотоварни и товарни автомобили, като CITROEN Berlingo, Jumpy, Jumper, DAF CF, LF, FIAT Doblo, Ducato, Scudo, FORD Cargo, IVECO Daily, Tector, MAN TGA, MERCEDES Sprinter, Vito, Viano, NISSAN Primastar, OPEL Movano, Vivaro, PEUGEOT Boxer, Expert, Partner, RENAULT Master, Trafic, Premium, Midlum, Kerax, Mascott, VOLVO FL, VOLKSWAGEN LT и други.



Common Rail помпа BOSCH CP1
Common Rail помпата за високо налягане CP1 представлява хидравлична помпа, смазвана от гориво, с 3 радиални бутала от които едно може да бъде изключено чрез електромагнит управляван от калкулатор.

Common Rail помпа BOSCH CP3
Common Rail помпата за високо налягане CP3 е с идентично управление като помпа CP1, но тя допълнително е снабдена с помпа ниско налягане и електромагнитен клапан за регулиране на дебита.

Common Rail помпа BOSCH CP2
Common Rail помпата за високо налягане CP2 на BOSCH е предназначена за монтиране на камиони Renault. Помпата се различава от познатите и най-често използвани CP1 и CP3 по това че има аксиален плунжер. Принципът й на действие е подобен на класическите редови помпи, но е способна да достигне работно налягане около 1400 bar тъй като има 2 бутала.
http://dieselcenter.ovo.bg/

http://carspace.bg/

®Всички права запазени

Дизайн и изработка MoskSolutions.com