CarSpace.BG

Зарежда се

Предлагам: Рециклиране на дизелови помпи и дюзи

видяна 15166 пъти, рейтинг 4, мнения 2

Публикувана на: 01.юни.2013

Публикувана от: dieselcenterвиж профила изпрати лично съобщение

Цена: 222.00 лв.

За автомобил: без значение

За контакт

Лице за контакт: Цветан Йорданов

Email: mail_dieselservice@abv.bg

Стационарен телефон: 0878767462

Мобилен телефон: 0888767462

Скайп: dieselcenter

Интернет страница: http://dieselcenter.ovo.bg/

http://dieselcenter.ovo.bg/

 Диагностика и ремонт на "common rail" дизелови горивни системи. Тестване и ремонт на дизелови помпи и дюзи на марките Bosch, Denso, Delphi, Siemens. Оторизиран ремонт с гаранция 1г.


Ремонт на дизелови помпи и дюзи на селскостопанска техника.
Ремонт на дизелови помпи и дюзи на строителна техника.
Ремонт на дизелови помпи и дюзи на специализирана техника.
Ремонт, регулиране и програмиране на нагтови помпи с марката BOSCH,DENSO, DELPHI, SIEMENS(VDO).

дизелова помпа,нафтова помпа,теч на нафта,теч на гориво,реглаж на дизелова помпа,регулиране на дизелова помпа,уплътнения на нафтова помпа,семеринг на помпа,
умна дюза,подмяна на разпръсквачи,теч на дюза,lukas,delphi,denso,denso ac,cr,cri,crin,hp3

Освен това фирмата извършва и оторизиран ремонт на тези специфични компоненти от дизеловата горивна система на скъпата агротехника. Цялостното обслужване на инжекторите включва проверка на стенд, разглобяване, дефектиране и почистване на инжектора. Износването на клапана на инжектора се проверява на микроскоп, след което се подменят дефектните части и се извършва регулиране на стенд. След ремонта инжекторите автоматично се кодират, като кодът е уникален за всеки един от тях.
Дизел центъра е специализиран дизел сервиз за качествен ремонт и рециклиране на дюзи инжектори и помпи ГНП с гаранция. Той разполага с модерна техническа база и лаборатория за рециклиране, ремонт и проверка на помпи и дюзи с марките Bosch, Delphi, Denso, Siemens. При рециклирането и ремонта се използват висококачествени оригинални резервни части. Фирмата извършва доставка на новите или отремонтирани common rail инжектори в цялата страна.

http://dieselcenter.ovo.bg/

Добави коментар


very_good 23 дек 2013 10:45 / от васко от Дупница(гост)

отлично ,продължавайте напред

very_good 01 юни 2013 09:03 / от dieselcenter

http://dieselcenter.ovo.bg/Принцип на действие на Common Rail инжектори BOSCH
Когато няма ел. подаване, налягането е идентично между контролния обем и иглата на инжектора – тогава инжектора е в позиция „затворен”. При ел. подаване, сачмата се повдига и освобождава отвора на разтоварване. Налягането избутва иглата и клапана на инжектора нагоре – това е начало на впръскването. След пълно впръскване, прекъсването на ел. подаването възстановява налягането и иглата и клапана на инжектора се връщат обратно в позиция „затваряне” на инжектора.



Common Rail инжектори BOSCH CRI
Инжекторите се монтират в горната част на цилиндъра на двигателя. Основните компоненти на инжекторите са: безщифтова дюза (разпръсквач), хидравлична серво система, електромагнитен клапан.
Този вид инжектори се монтират на: RENAULT Espace, Trafic, Master DCI, NISSAN Primastar Qashqai Xtrail, CITROEN Berlingo, C3, Picasso, PEUGEOT 207, 307, Expert, Partner, FIAT Ducato 28i JTD, IVECO Daily 29/35/40/50/65 28i CR, PEUGEOT Boxer, CITROEN Xantia, Xsara, SUZUKI, Grand vitara, OPEL, AstraH 19c CDTI, MERCEDES Vito, Sprinter 218-318-418-518 C320 CLK320 E280 E320 GL320 ML280 R280 R320, MERCEDES C200 C220 CLK220 E200 E220 E270 E320 S320, LAND ROVER Freelander, BMW 320 525D

Common Rail инжектори BOSCH CRIN
Инжекторите се монтират в горната част на цилиндъра на двигателя. Основните компоненти на инжекторите са: безщифтова дюза (разпръсквач), хидравлична серво система, електромагнитен клапан.
Този вид инжектори се монтират на: RENAULT-RVI, Serie : 160 190 220 240 280 320 Midlum & Premium, RENAULT-RVI, Serie : 210 220 260 270 Premium & Midlum, RENAULT-RVI, Serie : 420 Premium, MAN, IVECO

Common Rail пиезо инжектори BOSCH
За контрол на впръскващите клапани, новите Common Rail пиезо инжектори са бързодействащ възбудител, изработен от пиезокристал с цел контрол на впръскващия клапан. Пиезокристалите се разширяват, когато са в електрическо поле. Електронно контролираният пиезо-възбудител се превключва пет пъти по-бързо от соленоид. BOSCH е вградил възбудителя в корпуса на дюзата. Движенията на пиезо-пакета се предават немеханично – и поради това напълно без триене – към бързо превключващата се игла на дюзата. Това удвоява скоростта на превключване на дюзата като позволява по-точно измерване на количеството впръсквано гориво и по този начин води до намаляване на вредните продукти от изгарянhttp://dieselcenter.ovo.bg/ето.

http://carspace.bg/

®Всички права запазени

Дизайн и изработка MoskSolutions.com